loading...
مجازی کشتی کج
بردیا بازدید : 745 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (10)

روش مسابقه در مجازی به این گونه است که در تمامی سایت های رستلینگ وجود دارد

برای مثال رندی اورتون با جان سینا مسابقه دارد باید افتخارات یکدیگر را به رخ هم بکشید یا در مسابقه ای که حریف خود را شکست داده اید

جان سینا می گوید من تو رو در مسابقه آی کویت مچ شکست دادم و قهرمان کمربند شدم یا تعداد قهرمانی جهانی من از تو بیشتره یا رندی اورتون در جواب می گوید من در مسابقه تیبل مچ تو رو شکست دادم و من جوان ترین قهرمان تاریخ هستم به همین صورت هر کسی دیگر توان رجز خونی نداشته باشد یا دیگر چیزی برای گفتن نداشته باشد حریف برنده است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/06/18 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

بنز وهدر چی شد
پاسخ : اصلا برات درست نمی کنم مگه حمالتم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/06/18 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

بنز که باید یکم بزرگ باشه اما هدرها ولوگوها نورمال باشه

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/06/18 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

داداش این مشخصات لوگو وهدر که گفتم اومد
واینم مشخصات بنزم
داداش اندازه بنزم یکم میخوام بزرگ باشه
وبنزما هم واسه این وبم میخوام روش که کلیک میکنی باید بیاد اینجاhttp://therockwwe5.blogfa.com/
وتو بنزم میخوام دو تا عکس از راک با کمربند wweباشه واین نوشته ها راداشته باشه
بهترین وب راک در ایران-نتایج کامل راو واسمکدان ومین اونت-اخبار -بحث وگفتگو-دانلود وپخش انلاین مسابقات-مسابقاتی باجوایزی ارزشمند-
وداداش اینم مشخصات بنزم منتظر جوابت در وبم هستم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/06/18 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

داداش اینم مشخصات لوگو ها وبنزها وهدر ها
داداش یک لوگو میخوام واسه این وبم یعنی اگه روش کلیک کنی باید بیاد تو وبمhttp://therockmajazi.blogfa.com/
ومیخوام تو لوگو یه عکس از راک با کمربندwweوجان سینا باکمربندwweباشه واین نوشته ها را داشته باشه
بهترین وب مجازی مسابقات کشتی کج با جوایزی ارزشمند
ویه لوگو دیگه هم با این مشخصات واسه این وبم میخوام یعنی اگه روی لوگوکلیک میکنی باید بیاد این وبhttp://therockwwe5.blogfa.com/
وتو لوگو میخوام چند تا عکس از راک با کمربندwweباشه واین نوشته ها را داشته باشه
بهترین وب راک در ایران-بهترین وب درج نتایج کامل شوها-اخبار وبیوگرافی-بحث وگفتگو-مسابقاتی با جوایزی ارزشمند-مقالات ونظر سنجی و............ و
ودوهدرهام را هم واسه این وب میخوامhttp://therockwwe5.blogfa.com/
میخوام تو هدر اول یه عکس از راک باکمربندwweباشه وبنویسه به بهترین وب راک در ایران خوش امدید. وتو هدر دوم هم یه عکس
از راک باکمربندwweباشه وبنویسه این وب به نویسنده مترجم احتیاج داره .
داداش این مشخصات لوگوها وهدرها وداداش اگه واسم بسازی ممنون میشم منتظر جوابت در وبم هستم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/06/18 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

سلام من دو تا لوگو ویک بنز ودوتاهدر میخوام رایگان میسازی اگه بسازی واقعا ازت متشکرم منتظر جوابت در وبم هستم

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/06/18 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش وایپر من محمد یا گلدبرگ هستم و توی سایت تو هم THEROCK هستم از تو میخوام چندین پی ان جی از سی ام پانک با لباس و ریخت و قیافیه جدیدش برام درست کنی ممنون میشم
پاسخ : باشه به زودی

این نظر توسط AJ Lee در تاریخ 1392/06/18 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

ببخشید حواسم نبود

این نظر توسط RKO در تاریخ 1392/06/17 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

هنوز ثبت نام نکردم

این نظر توسط RKO در تاریخ 1392/06/17 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

زمان مسابقه توو کدوم بخش باید رجزخونی کنیم؟
پاسخ : شما کدوم کشتی گیر هستین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 49,826
  • کدهای اختصاصی